Träningsplaner och filmbilder

Heej,
 
Becca (som jag var med igår) och jag pratde mycket om träning igår och just vad syftet med vår träning va. Jag springer ju för att det hjälper mig i ridningen om jag har bra kondition. Särsklit om man rider långa terräng banor så är det en stor hjälp. Beccas mamma har anmält både henne och Becca till bland anant tjejmilen, vårruset och blodomloppet och jag bestämde mig för att också anmäla mig just för att man får lite extra motivation. Ännu en grej att träna inför. Riktigt taggad faktiskt! dessutom är det ju alltd kul att springa med någon som man tycker om haha;)
 
Jag ska därför försöka lägg upp en träningsplan och jag har hittills funderat på att träna tre pass i veckan. 2 lite lättare och ett intervall. Intervall passen är ju dem som tar mest (? Nästan helt säker hehe) så det är viktig (tycker jag) att jag får med dem i min träning även fast det är så sjukt jobbigt..
 
Tänkte även passa på att lägga upp en av de bilder vi tog igår. Har redigerat den lite men är fortfarnade inte helt nöjd så jag får väl fixa klart på fredag:)
 
Det är en scen ur If I stay. Tyvärr insåg jag eftr det att jag plockat ned mig cello och fixat om håret at jag vinklade huvudt åt fel håll. Shit happens..
 
Kram:*
 
/Hanna
 

Kommentarer:

1 Sofia:

OMG vad fin du är! <3 Denna bild är helt fantastisk!
Saknar er!
Kram <3

Svar: Åh tack bästa du! Saknar er också! Kram:)
Hanna Brinck

Kommentera här: