Arkitektur ger inspiration, på riktigt!

Heej,
 
För några dagar sedan var jag i ett hus som var väldigt inspirerande. Jag tycker att det är himla kul med arkitektur och funderar på att välja en linje på gymnasiet för att sedan kunna utbilda mig till arkitekt. Men i alla fall så lyckades jag och min kusin ta några bilder som jag tänkte dela med mig av:) 
 
 
Dina fina och jag lyckades få till ett riktigt toppen-pass idag när vi trimmade och jag känner verkligen för att skriva något lite längre om det så det kommer upp först imorgon så att jag får lite mer tid att redigera det:)
 
Xoxo:*
 
/Hanna

Kommentarer:

1 A-M:

Ett väldigt inspirerande hus verkar det vara! gillar plexiglaset/glaset (?) i trappan

2 tiiin.blogg.se:

fin blogg! :)

3 Yvonne Kullenstjärna:

Underbart hus Hanna :)
Tycker absolut du ska fundera på att utbilda dig till arkitekt. Blir du riktigt duktig så blir du ju rik på kuppen, haha. Lycka till med dit val den dagen du väljer det. Kram

Kommentera här: