Hoppträning med mina fina

Heej, 

Det är svårt att skriva något långt där man får med allt man vill och dessutom faktiskt får det som man vill från telefonen. Men idag var våda mina hästar dyra. Såå fina var dem när vi hoppade. Började med en liten serie och även fast Golden tycker att det är jobbigt och lite klurigt kämpade han på som bara den. Dina kom in lite tokigt inland då hon trängde väldigt mycket åt vänster. Dags formen var väl sådan och jag var inte super fokuserad i början. Men hon verkligen löser situationen på en gång och hoppar vidare utan problem. 

Fortsatte med en liten banasträckning och Golden gick som en klocka. Det är verkligen kul att se hans utveckling. Hans galopp och språng kurva blir bara bättre och bättre. Fick för ett tag sedan en kommentar om att galoppen knappt ser 4- taktig ut längre. Blir så stolt över min prins! 

Dina var också fin men kändes lite fram tung. Hon var förmodligen lite trött efter gårdagens dressyr pass för Olof. Riktigt fin var hon. Tänkte berätta mer om våra dressyr pass senare i veckan då jag tror att det skulle kunna vara roligt att läsa om. Fick därför rida på mer framåt oh det blev väldigt bra. Vi hade verkligen ett bra samarbete där jag följde med henne och hon litade på mig:) 


Kram:*

/Hanna

Kommentarer:

1 Elin:

Åh va roligt!
Kul med Golden's utveckling också :)

Kommentera här: