Nästan 2 månader senare..

Heej, 

För över 2 månader sedan fick Dina sin landningssmell. För nästan 2 månader sedan kollade vi henne hos veterinären och insåg att vi hade en förklaring till alla stopp (om man vill läsa mer om vad som hände och liknande finns det inlägg om det längre ned) Nu, nästan 2 månader senare (shit vad jag upprepar mig hahah) har vi börjat komma igång som vanligt. I måndags hoppade vi för första gången men bara superlågt och inte mycket alls. Idag har vi hoppat lite linjer, bara lågt men endå. Det är verkligen grymt kul att komma igång igen! 

Jag hade tur då det redan stod hinder framme på utebanan och eftersom att det regnat tidigare var underlaget superbra. Jag sänkte därför allt lite så att det låg på runt 60 cm. Ganska lagom kan jag tycka då det var länge sedan vi hoppade sist. Försökte att hela tiden galoppera i samma lugna takt även fast Dina helst ville springa fort pch dra iväg en aning. Hade en jättebra känsla, det är verkligen glädje när det går så bra som det gjorde idag. Nu jobbar vi vidare och snart är vi förhoppningsvis ute på tävlingsbanorna och krigar igen! 

Min dator är fortfarnde trasig och tyvärr finns nästan alla bilder där. Det gör att jag inte har så många bilder som är tagna med oredentlig kamera osv i telefonen.. Hittade dock en så kallad öronbild och tänkte att den fick bli bra:) 


Glad midsommar! 

/Hanna

Kommentera här: