Stora planer

Heej,
 
Är idag fortfarnde sjuk vilket suger. Känner mig ändå en aning piggare (även fast jag mår illa vilket jag inte gjort tidigare dagar) Därför har jag även tagit mig tiden att skriva mina åsikter kring betygsstystemet. Har inte tänkt så mycket på det förut men läste för ett tag sedan ett inlägg om just detta och det fick mig att tänka till lite. Har som sagt skrivit ett inlägg men jag vill justera det lite så vi får se när det kommer ut!
 
Ekiterapeften var även ute hos hästarna idag  för att se så att dem mår bra i sina muskler osv..  Dock fick inte jag följa med ut till stallet eftersom att jag är sjuk men mamma har berättat om allt så tänkte skriva om det imogron då jag har några väldigt bra/smarta saker att dela med mig av som hon nämnde... 
 
 
/Hanna

Kommentera här: