Dessa dagar du gör det mesta men allt blir fel

Heej,
 
Vet knapt vad jag ska skriva om denna dag. Ni vet att man kan ha bättre och sämre dagar? Det här är definitivt en av dem sämre. Bara grejen att det är måndag, dåligt väder och att vi åkte iväg från Skåne där det var sol och nästan sommar. Har haft ont i huvudet, vart trött och tvungen att plugga hela kvällen. 
 
Även fast jag kämat på som en galning för att bli klart med allt jag behövde få klart missar jag det som egentligen var vikitgast idag. Vi hade konfafoto och jag hade total missat det. Det är ju så himla mycket läxor och grejer nu så att vissa saker bara försvinner ut ur huvudet. Såklart hade jag ju inte heller skrivit ned datumet så det fanns liksom inte en chans att jag skulle komma ihåg det...
 
Good news, jag kommer vara med och rida div 1 finalen för tredje året i rad. Det ska verkligen bli jättekul. Har ju inte ridit i något lag i år men det är ju något speciellt med det så jag är superduper taggad! 
 
 
Kram:*
 
/Hanna

Kommentera här: