Efteranmälda, men ändå..

Heej,
 
Så, jag har ju pratat om både Vårruset och Blodmoloppet och som ni vet är jag och Miranda anmälda till Vårruset. Nu har vi även lyckats anmäla oss till Blodomloppet. Vi hade tänkt springa i ett lag som består av mig, Mirada, Julia, Alva och Maja och vårt lagnamn blev Lenas grisar då vi alla tränar för Lena. Jag vet, vi kommer bli utskrattade men det får va haha
 
Vi tänkte även få till att alla ska ha lika kläder så att man ser att vi hänger ihop. Man kanske också kan få till att trycka lagnamnet på ryggen, vi får se.
 
Men i alla fall så är vi alla väldigt taggade. Känns som ett bra sätt att motivera sig att komma ut och träna och det blir ju roligare när man gör något tillsammans med någon/några andra. Ett hett tips till alla som vill träna men aldrig rikigt orkar ta på sig skorna och springa (så var det för mig i vintras haha) 
 
 
 
Kram:*
 
/Hanna
 

Kommentarer:

1 Lizette:

Fy vad roligt!!! Hoppas det gårbra för er tjejer!

Svar: Haha jaa! Åh taack! :D
Hanna Brinck

Kommentera här: