Här står vi nu, inte för alltid men nu

Heej,
 
Jag har i helgen fattat en del beslut. Dem har vart en aning tuffa men helt ärligt blir det bäst för både min ponny och mig. Jag har ju under ca. 15 månader tränat och tävlat La med Golden. Vi har byggt självförtroende, haft gropar och grymma framgångar precis som dem flesta. Och idag står vi där vi drömt om att stå. Kvlade till MsvB. Vi har även startat (om du missat detta inlägget finns det längre ned i flödet:)) och det gick ju som det gick. Den starten får mig bara att vilja kämpa mer för någonstans vet jag att det kommer gå. MEN när man kämpar för att komma till en nivå under så lång tid är det lätt att glömma bort vad som egentligen är viktigt. För det är ju faktiskt inte framgången. Iaf inte när man gör något på hobby-nivå. Det är att ha kul. Därför ska jag och Golden nu ta det lite lungt ett tag. Inte starta någon medelsvår trots att det är en dröm. Vi ska ut och ha kul. Vi funderar även på att starta någon fälttävlan då han verkligen älskar terrängen. Sedan kanske vi tar oss an Msv men då kommer vi med ämne mer självförtroende i ryggen och massor av grymma rundor! 
 
Så det här är alltså anledningen till att jag var lite seg på att uppdatera igår. Det var ett ganska starkt beslut som krävde mycket energi men nu har jag bestämt att det är det här jag vill göra ett tag framöver och jag har faktiskt en riktigt bra kännsla inför det. Nu kör vi! 
 
 
/Hanna

Kommentera här: