Bortglömda dressyr pass och en logerad ponny

Heej,
 
Ledsen för den otroligt dåliga uppdateringen men jag har haft fullt upp hela dagen. Här kommer gårdagens träningar och framgångar:)
 
Jag har som sagat ändrat hästarnas schema en del den här veckan och igår ändrade jag det ännu mer. Insåg att Golden endast fått en vilodag så Dina fick gå ytterligare ett dressyrpass och Golden blev longerad. Han blir verkligen bara bättre och bättre. Accepterar inspänningarna och slappnar av på ett helt annat sätt än vad han gjort tidigare. 
 
Dina var piggelin på dressyren. Grymt pigg haha. Jobba på föst med att flytta henne i sidled när jag red fram lite själv. Fortsatte på ungefär samma sätt för Rosanna. Tyvärr fick vi låta gramanen vara på då hon inte var fullt lika eftergiven som i torsdags. Gjorde dock en annan variant på det hela och släppte ut gramanen så att den hängde i mellanåt så att vi fick jobba lite gran med det nya lite svåra. I slutet kändes hon iaf jätte jätte fin. Slappnade av ordentligt och frustade.
 
 
En sjukt gammal bild från en av de få dressyr tävlingar jag och Garlic var på:)
 
Kram:*
 
/Hanna
 
 
 

Kommentarer:

1 Tilda:

Vilken fin bild!

Svar: Taack!:)
Hanna Brinck

Kommentera här: