Natur förstöring och borttappade inlägg

Heej,

Skoja inte vilken otur jag hade igår. Hade skrivit ett inlägg som jag var jättenöjd med så jag publicerar och går ur appen. En stund senare går jag in igen och inser att inlägget är både borta och inte publicerat. Suck 

Golden blev igår longerade då jag insåg att det passade bra om han fick sin andra ta det lungt dag. Han blir bara bättre och bättre. Accepterar inspänningarna mycket mer och slappnar av ordentligt från och till i traven och ibland även i galoppen. 

Dina fick som planerat komma ut på uteritt vilket var bra för henne. Tror att det är vikitigt för hästarna att få komma ut lite ibland så att dem får sträcka ut lite. Min lilla stjärna var pigg och glad. Skuttade runt haha. Tyvärr har dem inte slutat att skövla ned skogen och det gör iaf mig väldigt besviken. Det är ju vår natur dem har ned. Våra skogsstigar försvinner och det blir mycket mer kalt


Kram:*

/Hanna

Kommentera här: