Sista anmälningsdag, och vi är anmälda!

Heej,
 
Vårruset, ja det kom upp som en idee från en kompis som skulle springa. Jag började ju själv träna ordentligt för ett tag sedan och kände att det kunde vara en kul grej att hänga på - och nu är vi anmälda!
 
Det är alltså jag och min kompis Miranda som planerar att springa vårruset. Veckan därefter går blodomloppet och vi funderar på att vara med även där. Känns verkligen kul att ha något att träna inför då man får lite mer motivation även om loppen inte är längre än 5 kilometer. En bra början.
 
Har försökt lägga upp en planering på hur jag ska träna och det är lite trixigt då mitt största fokus ligger hos hästarna. Men jag har iaf bestämt mig för att börja lite försiktigt så att det hela tiden ska kännas lätt och som att jag alltid vill fortsätta springa när jag är klar. Då blir det alltid roligt att träna nästa gång. Så denna veckan kommer jag försöka få till tre träningspass på 25 var, var av ett är ett intervallpass. Vi får väl se, jag är iaf taggad till tusen! 
 
 

Kram:*

/Hanna

Kommentera här: