Kraschad dator och korta shopping dagar

Heej,

Min dator har gjort uppror och vägrar starta. Så fort den startat dör den igen och batterit är nästan fulladdat. Inte ens pappa som brukar vara bra på liknande får den att starta. Får helt enkelt lämna in den nästa vecka och se vad det är för fel på den. Lite halv segt att uppdatera från mobilen då man inte ser hur långa inläggen blir på samma sätt.. Aja det får helt enkelt bli som det blir haha

Igår var jag och mamma iväg och shoppade då jag insåg att jag typ inte hade några sommarkläder.. Hittade en hel del så det var super kul! :) 

Ikväll blir det dressyr träning för Rosanna precis som igår så då får vi hoppas att båda hästarna och piloten sköter sig. Tänkte att jag skriver en liten sammanfattning om hur det gått när jag kommer hem:D 



Vi fick ju sommarlov i onsdags så kände att en bild inte var helt fel:) 

Kram:*

/Hanna

Kommentera här: