Lyckan sitter inte alltid i rosetten

Heej,
 
Jag har funderat lite över en sak. Jo, igår gick det så otroligt bra på tävlingen. Vi startade en LA som förklass och jag valde att satsa. Golden var så himla fin och gjorde verkligen sitt jobb. Vi svängde snävt som vi inte gjort på ett tag, eller ja, aldrig särskillt mycket i LA. Tyvärr fick vi med oss en bom men vi hade den absolut snabbaste tiden. VIlket också betyder att om bommen legat kvar hade vi vunnit klassen.
 
Att vara så nära en vinst i LA har vi helt seriöst aldrig vart. Vi har alltid ridit för nollan, strävat efter kvalen till MsvB. Nu har vi alla kval och vi har börjat satsa igen, vi har kul, asså verkligen kul.
 
Det jag menar med att "lyckan sitter inte alltid i rosetten" är att man inte alltid behöver ta hem vinst eller placering. För oftast är det jobbet bakom som är själva vinsten. Det är det som är bakgrunden till det vi är idag. Och att vi idag vågar satsa, verligen rida för att vinna och för att ha så jäkla kul. Det är det som är lyckan! 
 
Så, haha. TIllbaka till hur det gick i laget. Jag gick ut som sista ryttare utan någon större press egentligen. Vi hade en ute och en med 4 fel så det spelade inte riktigt någon roll för lagprestationen hur jag red. MEN vi nollade och det var så himla himla roligt. Vi fick liksom med oss ännu mer självförtroende i ryggen:) 
 
Det anda laget presterade som bara den genom att både vinna finalen och hela omgången. Riktigt roligt! 
 
Foto: Victoria Mickelsson
 
Kram:*
 
/Hanna

Kommentarer:

1 Tilda:

Bra jobbat :)

2 SELMA MCCAKE:

Vad kul att det gick bra! Fin blogg!

3 Selma :

Vad kul att det gick bra! Fin blogg!

Kommentera här: