hej hej bloggen!

Är idag fortfarnade sjukt vilket suger. Vill ju lixom vara med mina kompisar, åka ut till stallet till hästarna osv men min ork ligger verkligen på noll. Har dock tvingats läsa en bok, (och göra en mindmap, okej fine men gjorde jag igår men ja) Ivanhoe som jag egetnlien skulle skrivit en bok analys om idag. Den är helt ärligt ganska jobbig att läsa med alla dessa kontiga gamla ord, uttryck och mil långa beskrivningar hahah. Aja är snart klar iaf, bara lite kvar..
 
Förhoppningsvis är jag tillräckligt frisk för att gå till skolan imorgon men livet är ju lite av ett mysterium så jag vet inte än
 
 
I brist på bilder lägger jag upp denna bilden på Emmas hår. En frisyr som jag gjort och som enligt mig är grymt cool!
 
/Hanna

Kommentarer:

1 Madde Andersson:

coolt! :)

Svar: Tack! :)
Hanna Brinck

Kommentera här: