Internationella Star Wars dagen

Heej,
 
Japp, det låter sjukt men idag är det internationella Star Wars dagen. Halva vår klass var idag på sime (kan inte förklara exakt vad det är då jag inte var med..) och det var då någon form av utställning. Jag vet inte vad jag ska kalla det med dem fick iaf träffa R2-D2 och jag är mer än irriterad över att jag inte valde att följa med. Hade ju vart ganska spännande haha
 
Men eftersom att det nu är denna speciella dag så fick jag ju passa på att titta på en av filmerna. Slutade med att jag sprang ett pass på cross trainern och tittade på episode II - Klonerna anfaller. Åh dem är så himla bra!
 
Tyvärr har jag fått egna hela denna eftermiddag åt att plugga (och jag blev inte klar. Riktigt segt) så jag har inte hunnit skriva om vad som hände under meetinget med mig och Dina. Får försöka göra det så snart som möjligt då jag tror att det kan bli riktigt läsvärt:)
 
 
Kram:*
 
/Hanna
 

Kommentera här: