MajaNordgren.se

Hej alla på Hannas blogg! Jag som skriver det här heter Maja och bloggar på majanordgren.se. Eftersom att alla ni nog inte vet vem jag är tänkte jag presentera mig.
 
Som sagt har jag en blogg. Den uppdaterar jag minst en gång om dagen, oftast flera. På bloggen skriver jag mycket pepp och åsiktsinlägg, men även med inslag av mode och hästar.
 
Mitt liv just nu blir bara mer spännande för var dag som går. Jag jobbar i skolan mot att komma in på Stylist-linjen (Hantverk), rider några av ridskolans hästar, är medryttare på ett tävlingsstall och kommer snart att åka till USA.
 
Sedan tänkte jag inte skriva så mycket mer, blir bara mycket att ta in då. Ni får helt enkelt klicka er in på min blogg om ni är intresserade!
 
Puss och kram, Maja
 
Jag för första gången på ridskolans Bella Rubia

Kommentera här: