När det är dags att samla nytt självförtroende

Heej,
 
Tyvärr ligger jag och Dina fortfarnade kvar i vår grop. Lb n började med katastrof då jag blev jätteförvirrad av hur dem gav mig startsignal. Dem roppade upp ryttaren som skulle in på banan samtidigt som dem gav mig min startsignal. Jag red fram till domartornet och frågade och dem sa direkt att det var min tur. Det hade väl kanske vart okej om dem gett mig en ny startsignal men dem lät tiden gå och när jag gick över startlinjen hade redan tio sekunder gått. 
 
Nervös som jag var galopperade vi alldeles för långsamt och fick ett stop på första språnget. Därefter flöt det på bra. I la n hade hon inte fullt lika mycket energi och bettet blev då för skarpt. Hade nästan ingenting i handen och det blev jättesvårt att komma till ridning. Vi vägrade ut oss. 

Jag bestämde att vi inte skulle in på tävlingsbanorna förns vi hittat varann mer.  Annars blir bara jag osäker och då blir hästen osäker och så hannar man i en ond cirkel. Nu hittar vi nycklarna och sedan går vi in på tävlingsbanorna starkare än förut! 

Foto: Duktiga Elsa Edin 

Kram:*

/Hanna

Kommentarer:

1 Mette❤️❤️:

Vet att det inte spelar någon roll men det hade hunnit gå 25sek när du var i anridningen på 1:an😲😲 verkligen synd att de inte stannade klockan...❤️❤️❤️ Men ni är bäst ändå!!😍😘😘

Svar: Oj shit, det visste jag faktiskt inte. Ja, riktigt typiskt när dem vill att allt ska gå fort. Tack bästa!! :*
Hanna Brinck

Kommentera här: