Nu går allt riktigt jävla bra!

Heej,
 
Igår blev en sen kväll och för att jag ska orka nästa vecka då vi har sista spurten med ca. 5 mindre prov/ redovisningar behövde jag verkligen sova. Helst hade jag skrivit ett långt inlägg om hur grym min kväll vart men jag får ta det nu istället:)
 
Jo, jag trimmade först Golden lite i ridhuset och han kämpade på så himla bra trots att han var trött efter vårt styrke pass i onsdags. Lite stretigt emellanåt men absolut inget konstigt då det var ett tag sedan vi back-tränade. Det roligaste med gårdagens pass var vårt avslut då han verkligen både travade och skrittade genom hela kroppen med lång låg from. 
 
Men, vad var det som gjorde igår så himla speciellt? Jo, Dina kollades och hon är frisk som en nötkärna (säger man ens så? haha) vilket är så himla himla kul. Har verkligen längtat efter att få komma igång igen. Vi fick även börja träna direkt så det var precis vad vi gjorde. Just nu skrittar och galopperar vi bara men både jag och hon tycker att det är så kul! 
 
Hon har verklgien inte tappat någonting nu när hon har vilat och vi är tillbaka precis där vi var om inte ännu bättre. Man märker verkligen hur hon vill arbeta och göra sitt allra bästa. Min stjärna! 
 
 
 
Foto: Victoria Mickelsson
 
Kram:*

/Hanna

Kommentera här: