Vi hade i alla fall tur med vädret

Heej,

Det slutade faktiskt regna precis när vi började. Tyvärr var jag redan blöt då jag gick till IP i ösregn. Smällar man får ta. Jag kan väl inte säga att jag är något proffs på friidrott men det gick helt ok haha. Hade sedna två timmars lunch så jag och min kompis Elsa passade på att gå hem och plugga lite. Blev dessutom en riktigt mysig lunchdejt med snabb nudlar och Divergent. 

Gick hem med Sofia i eftermiddags och vi blev tvungna att plugga ännu en gång. Pust

Dina får idag komma ut på en pw efter gårdagens träning. Åh det gick så himla bra! Gjorde massor av framsteg och det var verkligen jättekul. Ser fram emot att skriva det inlägget. Förhoppningsvis kommer det senare i kväll men det är inte säkert då jag måste plugga. Så himla segt. Är verkligen trött på att lärarna öser in grejer som vi ska göra. Det finns lixom inte en chans att jag ska kunna satsa på den nivån jag vill och samtidigt få bra betyg i skolan. Det skulle ju vara bättre om det fanns möjlighet att sprida ut proven mer. Oj nu gled jag in på helt fel sak. Får skriva ett inlägg om det.. 


Kram:*

/Hanna

Kommentarer:

1 M.A Photo:

Vilken fin blogg! :)

Svar: Åh tack! :)
Hanna Brinck

Kommentera här: